FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har för mig att jag satt på en sådan programvara tidigare som testade att ladda en sida och så fick man resultatet i ms osvoch så gjorde den det XXXX ggr eller vad man hade angett.
Så att jag vill testa mot en intern sida att den skall ladda själva sidan och inte pinga då det är ointressant. Då jag vill se hur stor diffen blir när man lägger till en modul i cms portalen. Då man upplever själv att det tar sekuuunder längre när den är aktiverad. Har ni något förslag på programvara? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
iis :P
Vill köra från user sidan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Stötte på nästa problem, drog ner en app som heter "wapt" som kan testa med XX users osv.
CMS sidan använder sig av windows cridentials för att se om man skall få komma in eller inte. Vilket mjukvaran troligen inte har stöd för då jag får 100% error "unauthorized". Svarstiderna ser däremot bra ut när den inte fick komma in. :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det har stöd för HTTP AUTH, men det kanske inte är samma sak som det du behöver.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Okey, good to know.
Men står och stampar på ruta 1 ang credentials'en. Funderar på hur jag skall göra med det. Edit! WOHO! Stor miss av mig, WAPT har funktionen med inloggning. Basic auth och Integrated windows auth! ![]() Sorry för spammandet, kanske kan vara ett bra prog för någon annan också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske http://webwait.com/
|
||