FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Just som beskrivningen berättar så får alla lösningar, med betalningar på nätet, mig att bli galen. Spritt språngande kyckling-galen. Jag förespråkar en resebyrå som inte drivs utav oscommerce, virtumart osv osv. Har kikat runder lite olika och sett att Binero verkar ha ett asgrymt system. Låt säga att vi köper en domän från dem, vi får då en e-faktura. I denna efaktura så får man fram fram en betala online-länk där man hänvisas till payex hemsida. Man kommer fram dit, rattar i sina kortuppgifter, klickar på betala, granskas.. sen är det klart! Det vore hur grymt som helst med en liknande tjänst, eller en tjänst där kunden navigerar till våra "sida" på en kortbetalningshemsida, där de själv kan skriva i kortuppgifter, summa och meddelande (där de kan t ex ange fakturanr'et). Någon som vet någon betallösning som detta? Har varit i kontakt med payex och payson men de har inget direkt sådant som vi efterfrågar. har även kollat på samport, dibs, unt so weiter.. Om ni tycker att det är snurrigt så är det precis så jag känner det. (: |
||
![]() |
![]() |
|
|