Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Telefon och tider

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-09-08, 11:54 #1
Mickees avatar
Mickee Mickee är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 336
Mickee Mickee är inte uppkopplad
Flitig postare
Mickees avatar
 
Reg.datum: Jan 2006
Inlägg: 336
Hejsan.

Hur har ni andra löst det med telefontider? Vi försöker svara så mycket och ofta vi kan. Men ibland går det bara inte att klara trycket. Ofta måste förmiddagen gå åt till att packa för att hinna få iväg paketen. Och sen när paketen är iväg så prioriteras telefonen. Vi märker ofta en irritation bland kunderna som försökt ringa under förmiddagen men inte kommit fram till oss.

Vi har inte satt ut några "telefontider" på våra webbshoppar och nu funderar jag på om det är vettigare att kanske lägga upp en telefontid mellan 13-17:00 för det är då vi är bäst på att svara i telefon.

Största delen av samtalen slutar med en order så det känns väldigt jobbigt när man inte kan svara.

Ni som har satt ut telefontider, hur efterföljs detta bland kunderna? Ni som inte har något telefonnummer utsatt alls, hur har reaktionerna bland kunderna varit över detta?
Mickee är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:51.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017