FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hejsan.
Hur har ni andra löst det med telefontider? Vi försöker svara så mycket och ofta vi kan. Men ibland går det bara inte att klara trycket. Ofta måste förmiddagen gå åt till att packa för att hinna få iväg paketen. Och sen när paketen är iväg så prioriteras telefonen. Vi märker ofta en irritation bland kunderna som försökt ringa under förmiddagen men inte kommit fram till oss. Vi har inte satt ut några "telefontider" på våra webbshoppar och nu funderar jag på om det är vettigare att kanske lägga upp en telefontid mellan 13-17:00 för det är då vi är bäst på att svara i telefon. Största delen av samtalen slutar med en order så det känns väldigt jobbigt när man inte kan svara. Ni som har satt ut telefontider, hur efterföljs detta bland kunderna? Ni som inte har något telefonnummer utsatt alls, hur har reaktionerna bland kunderna varit över detta? |
|||
![]() |
![]() |
|
|