FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om tid och möjlighet finns samt att fler än jag efterlyser det... Skulle ni kunna fixa så blädderfunktionen ( « << | >> » ) finns tillgänglig även längst ner på sidan?
Varför? Efter att ha läst i en tråd till slutet och man vill bläddra sig till nästa/föregående tråd måste man scrolla upp eller hoppa ut till trådlistan. Människan är född lat... ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Japp, jag håller med...
Kul med logiskt tänkande människor... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är det bara jag som stör mig på att bläddringsfunktionen när man sökt upp trådar är knasig? Låt oss säga att jag sökt på webbhotell och fått 3 sidor träffar. Klickar jag på bläddra-till-nästa-sida-knappen så får jag med ett gäng från förra sidan högst upp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Håller med, och nu när vi ändå är igång så tycker jag att en "Quick Reply" ruta under inläggen ska fixas, det är så jobbigt att klicka på Besvara och sen vänta på en ny sida ska komma up.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Okej då har jag också en liten fråga...
Varför funkar inte urler och länkar i inläggen eller iaf i profilerna? Förstår att ni inaktiverat den funktionen av någon anledning vill bara veta varför... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||