FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är inte första gången detta händer... jag får mail via kontakta formuläret på hemsidan.. känner mig otroligt nere efter sånahär mail... ska man bara ignorera det eller ska man anmäla, vad tycker ni?
"Hej! knubbis har fyllt i ditt kontaktformulär på webbtjanster.se Formuläret blev ifyllt från IPnr:**.69.156.*** Följande webbläsare och operativsystem användes: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322) Datum: 080831 21:48 Ärende: Du suger! Meddelande: Du suger så jävla hårt , skaffa ett liv istället för tro att du är nån kille som är så tuff... Kollat dig i speglen nån gång -.^ Så RÄLIG !... PS Lägg inte ut så fula bilder på dig på bdb längre kram mariett" vad skulle ni göra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
![]() Du får nog bita ihop. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Spännande att avsluta med "Kram"
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hade en person som skickade konstiga saker genom vårt kontaktformulär. La till så när mailet är skickat så kom texten upp "Detta skickades från IP:nr xxx.xxx.xxx.xxx Kl xx:xx". Personen fattade snabbt och sedan dess hade vi inga problem där.
![]() Är det samma IP så spärra det. Du kan pröva att anmäla det till personens bredbands leverantör men förmodligen händer inget men gör du det varje gång så kanske de reagerar till slut. Vet du vart IPnr går? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Haha.. det var ju lite kreativt att kritisera dig via din egen tjænst istællet før bilddagbokens Mail tjænst, då det tycks vara dær denna mariett har problem med dig.
Du kan ju hænvisa till lag och så, men att faktiskt genomgå en anmælan tror jag skadar dig mer æn henne. Eventuellt kanske vænda dig till Bdb før att be dom ta itu med anvændaren, fast ærligt så vet jag inte om det faller inom deras område heller, eftersom meddelandet ær skickat offsite, men du borde væl kunna blocka henne som allra minst? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Det är nog Mariett som har problem med sig själv. Har man tid med sånt är man nog missnöjd med sitt liv helt klart.
Vi på WN gillar dig, tänk på det när du skickar Mariett's email i papperskorgen. Ignorera det om det går.
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja praxis før att løsa sånt hær på bæsta sætt måste vara att bara ignorera enhetligt allt hon skriver, får hon inte bensin på sin eld så dør den ju. Men jag førstår också att du tar illa upp, och att det till och från måste kænnas svårt att bara ignorera en sån direkt kritik och så otroligt onødigt. Me ndu får førsøka se det som Thomas skriver, att det ær hon som har problem med sig sjælv, eftersom hon tycks kænna att det ær viktigt att vara elak och kritisera andra utan grund till det.
Thomas: vad måste vi andra gøra før att få en Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Som sagt tidigare, det är bara att ignorera. Detta är inte den sista idioten du kommer möta i ditt liv. Dessa människor söker ofta konflikter, ett njutningsmedel, de får sig att känna sig bättre om de klankar ner på andra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() tacka alla andra, ska bara ignorera detta då... |