FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
En av mina siter 'Trend***Shop*.* se*' har uteslutande zanox shop installerad. Min statistik visar från 08.11.2007 till 25.05.2008 nettobeloppet: 9.791,34 och som publist har jag fått en provision på 516,6320 kr.
Är det fler som tycker att provisionen är dåligt fördelad? Eller är allt i sin ordning? Passar också på att undersöka om någon här har förslag på hur jag kan göra siten bättre, effektivare. Kanske någon här bloggar om mode/trender och kan tänka sig att samarbeta genom att länka till siten, där man kan köpa allt.. Alla förslag är välkomna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker det är rimligt. 5% på ett köp är ok för inget arbete.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Svårt att se beloppen när du redovisar fyra decimaler. Först trodde jag att du tjänat 516 TKr.
Kanske finns det andra affiliateprogram som har bättre ersättning?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej mpfn.
Anledningen till att ditt konto ser ut som det gör är för att det har skett omsättning på ett specifikt program som ger en fast ersättning som inte är baserat på en procentenhet. Programmet ger ca 50-60 kronor när en försäljning genererats, utan att ta hänsyn till beloppet som sålts. Dessvärre finns det ingen möjlighet att ta bort det programmet från Shop@ just nu. men det är en sak vi ska se över. Hoppas att detta svarade på dina frågor, undrar du något annat är du välkommen att kontakta oss via telefon, mail eller ta fortsatta funderingar här på WN. //Sammi. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|