FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag behöver hjälp, tänkt starta en sida med matdagboksfunktion typ aftonbladets viktklubb, viktkoll mfl. Det skall också vara ett community med i den samt att den skall vara kopllat till livsmedelverkets databas. Vad kan ett sånt projekt kosta tror ni? Förtydligande: Den skall bara ha matdagboksfunktionen och ett kommuity alltså inte en ny viktoll eller viktklubb. Mvh Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skall du själv koda? Har du tillgång till livsmedelverkets databas idag?
Annars så beror ju kostnaden på designern, programmeraren & ev. kostnad för databasen. Sedan tillkommer kostnader för hostingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej, jag ska inte koda själv. Någon som är bra på sånt här?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Lägg ut en annons under "Förmedling av jobb & tjänster" här på forumet. Finns en "pinned" tråd med riktlinjer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den ligger här: http://www.webmasternetwork.se/f17t30856.html men inget svar än dock...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om du skriver en mer detaljerad kravspec så är det lättare att räkna på vad det kostar. Men rent spontant skulle jag tippa att du får lägga 30-100k beroende på hur mycket funktioner och grejer som du vill ha med. Sen beror ju priset på vad du vill ha för någon som gör det. Webbyrå, extraknegande tonåring, utlänning från www.getafreelancer.com etc. Man får väga för och nackdelar med dem man anlitar.
Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Försök hellre samarbeta med någon. Annars kan det bli krångligt när du vill göra förändringar eller utöka sajten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|