Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Smstjeneste til salgs

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-07-29, 16:40 #1
cash cash är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2004
Medlem

Ønsker å selge en smstjeneste som jeg har utviklet. Siden er aktiv, men er ikke markedsført i stor grad. Tjenesten baserer seg på at personer melder seg på en konkurranse som koster 30 kr pr uke. De får tilsendt et spørsmål på sms hver og de som har flest korrekte svar etter et visst antall spørsmål er blitt sendt ut vinner en premie. Det er også et affiliateprogram tilknyttet siden som gjør det mulig å betale partnere for å skaffe nye medlemmer. I dag er tjenesten tilknyttet mo-sms. Jeg har brukt 15 000 SEK, i tillegg til mye arbeid, på å utvikle tjenesten, og budgivningen starter på denne summen.

PM for mer info. Jeg holder dere orientert om bud i denne tråden.
cash är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-29, 16:51 #2
expression expression är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Sep 2004
expression expression är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Could you please describe your sale in English? It's very hard for me to see what you are writeing in Norwegian.
expression är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-29, 17:02 #3
StefanBergfeldts avatar
StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

StefanBergfeldt StefanBergfeldt är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
StefanBergfeldts avatar

Förvisso på svenska, men det kanske går bra?

Citat:
Jag önskar sälja en smstjänst som jag har utvecklat. Sidan är aktiv, men inte i så hög grad marknadsförd. Tjänsten baserar sig på att personer anmälser sig till en tävling som kostar 30kr per vecka. De får utskickat en fråga via sms var och de som har flest korrekta svar efter ett visst antal frågor utses som vinnare av ett pris. Det är också ett affiliateprogram anslutet till sidan som gör det möjligt att betala partners för att skaffa nya medlemmar. Idag är tjänsten ansluten till mo-sms. Jag har investerat 15 000 SEK, samt mycket arbetstid på att utveckla tjänsten, och budgivningen startar på den summan.

PM för mer info. Jag håller er informerade om bud i denna tråd.
StefanBergfeldt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-29, 17:05 #4
scrdj scrdj är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
scrdj scrdj är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Mar 2008
Tog mig friheten (Men var 3 minuter för sen)

"Jag vil sälja en smstjänst som jag själv har utvecklat. Sidan är aktiv men har inte blivit marknadsförd så mycket.

Tjänsten bygger på att personer anmäler sig till en tävling som kostar 30kr i veckan. De får en fråga på SMS och den som har flest korrekta svar efter ett antal frågor vinner ett pris.

Det finns också ett affiliateprgoram kopplat det till sidan som gör det möjligt att betala partners för att skaffa nya medlemmar.

Idag använder sig tjänsten av mo-sms. Jag ar lagt ner 15 000 SEK, i arbetstid(?) på att utveckla tjänsten och budgivningen startar på denna summa.

PM för mer info. Jag håller er infomerade om bud i denna tråden. "
scrdj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-30, 13:14 #5
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Citat:
Originally posted by cash@Jul 29 2008, 16:40
Ønsker å selge en smstjeneste som jeg har utviklet. Siden er aktiv, men er ikke markedsført i stor grad. Tjenesten baserer seg på at personer melder seg på en konkurranse som koster 30 kr pr uke. De får tilsendt et spørsmål på sms hver og de som har flest korrekte svar etter et visst antall spørsmål er blitt sendt ut vinner en premie. Det er også et affiliateprogram tilknyttet siden som gjør det mulig å betale partnere for å skaffe nye medlemmer. I dag er tjenesten tilknyttet mo-sms. Jeg har brukt 15 000 SEK, i tillegg til mye arbeid, på å utvikle tjenesten, og budgivningen starter på denne summen.

PM for mer info. Jeg holder dere orientert om bud i denne tråden.
kan man få reda på adressen innan man budar så man inte budar på en skit sida som är rippad och stulen kod
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-07-30, 13:33 #6
Medlem

Medlem

Okay, I give you the short version. I am selling a sms-website. The concept is that members join to win prices and they pay 30 kr per week. Once a week they receive a question via sms and after a period the person with most correct answers win a price. There is also an affiliate-program that pays partners 5 kr per new member they refer to the service.
The service uses mo-sms and I have spent 15 000 SEK to develop it. I accept bids over this amount.

Please contact me via PM for questions.
Oläst 2008-08-02, 12:31 #7
Pekz0r Pekz0r är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Pekz0r Pekz0r är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2008
Can you post a link to the site?

What have you spent 15 000 SEK on?
How much is the monthly revenues for the this site?
What is included? Site?, Domain(whch is?)?, hosting?
Are there any (special) contracts or agreements with other services or campanys?
Pekz0r är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-08-13, 15:36 #8
Medlem

Medlem

The money is spent on developing the site. Everthing is automatic and can be controlled from the admin site. Every member is worth about 15 SEK per week after expences, so if you have 100 members you will make 6000 SEK per month. By now there are only a few members, but the concept has not been much advertised yet. There also an affiliateprogram that gives partners weekly income from all members they have referred. In Norway this concept has been a great success financially. But I dont have the knowledge to run it in Sweden it seems. There are no contracts except that the system is linked up with mo-sms.

No bids yet, so the first person that comes up with 15 000 SEK will probably get this site. If you are interested and need more information, please send me a PM.
Oläst 2008-08-22, 11:33 #9
Medlem

Medlem

New price: 10 000 SEK.
Contact on PM or MSN: [email protected] for questions.
Oläst 2008-08-22, 13:07 #10
evomedias avatar
evomedia evomedia är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: May 2008
evomedia evomedia är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
evomedias avatar

Reg.datum: May 2008
the site name please? eller är det bara jag som missat namnet någonstans?
evomedia är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:42.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017