FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har fått en kupong värd 500 kr från mitt webhotell och jag tänkte använda denna för att se om det blir lite trafik på sidan, men jag vill bara använda kupongen och inget mer. Men när jag har skapat ett konto hos google adwords så säger dom att efter kupongen är förbrukad eller de 500 kr har omsatts kommer jag bli debiterad för resterande del också. Nu undrar jag om man kan sätta något stopp eller liknande vid 500 kr gränsen. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Sätt upp ett konto. Sätt maxbudget till 500 kr per månad och ändra så att den skall visa alla annonser så snabbt som möjligt. När sedan 500:- är uppnått (efter någon dag eller så) så tar du bort annonserna.
// M |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
*Bump*...sorry om jag snor tråden
![]() Finns det någon som sitter på en adwords-kupong eller som vet vart man kan få tag på? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
haha...
Jag såg att man fick en 750 krs kupong med deras största konto... FUNDERAR starkt på om jag skulle regga en...."skräp-domän" och daska upp en liten labb-sida men frågan är om det är värt det... Har dribblat FÖR mycket med ONE både för egen och kunders räkning så i slutändan blir inte kupongen värd många ören eftersom det kommer medföra massa extrajobb osv om man vill flytta ut därifrån etc. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||