FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tänker nu sälja lite domäner .SE domäner.
Domäner: - bostadskontakten.se - jnsgruppen.se - mrfinans.se - sveanetwork.se Säljes som Privatperson Bud kan vi ta över PM eller i Tråden Trafiken är okänd typ på dessa domäner, dock har dom blivit nämnda på olika sidor. Slutdatum sätts när första budet har inkommit och ALLA bud är bindande så tänk för innan. Frågor kan sättas som pm och ej som kladd i min tråd. jag förbehåller mig rätten att inte sälja domänerna ifall jag inte får några intressanta bud. EV. överlåtelseavgiften betalas utav köparen //Fredrik Jönsson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nyfiken på hur ett bud kan vara bindande när man inte har skrivit på något avtal. Samma sak vid bostadsköp, man ger ett bud och sen kan man dra sig ur eftersom man inte har godkänt något skriftligt avtal.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
mmm....och JAG tycker att wosbee som är bra på att kritisera andra försöker komma runt det här med utgångspris på ett "fult" sätt, att INTE sätta något utgångspris är för mig som att sätta ett utgångspris på 0 kronor, och med wosbee´s egen logik då så ska han sälja för 1 kr om jag lägger ett sånt bud, det är det jag menar, det är väl helt självklart att det är upp till säljaren vilket pris man säljer för..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gummianka... håller med dig!
Det finns tillräckligt med exempel på att säljaren inte vill eller har satt utgångspris och sen börjar folk bjuda hundralappar... först DÅ vaknar säljaren och börjar påpeka att... "Jag säljer inte för under 1500 kr" Nää.. men skriv det från BÖRJAN då!.........!d!ot! wosbee... Bud är BINDANDE?.... för vem & varför? Samtidigt som du inte säljer om du inte är nöjd med priset?!!? hahahaha SERIÖST hur har du tänkt?!!??! Om budet är BINDANDE så gäller väl det båda parter? Bjuder jag 250 kr för en domän och är högstbjudande vid slutdatum så måste ju du sälja den för det även om du inte är nöjd...... DOH! oj oj oj vad trevligt det kunde vara om folk slutade hitta på egna regler och villkor när dom ska sälja nåt här på WN! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
jag ber om ursäkt att jag förklarade lite dumt där, det jag menar är lagt bud gäller inget annat. Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
300:- mottaget genom Pm på seo-forum på domänet bostadskontakten.se