FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fotograferar en hel del och har säkert en 1000 GB med bilder. Nu blev det en ny kamera lite bättre så nu kan man ta riktiga bilder. Satte upp en sida där jag kommer visa de bättre blirder i olika kategorier.
Nu skulle det vara bra med lite tips kring allt utom designen ![]() Kanske saknas någon kategori? Vilka bilder vill folk köpa? Jag kommer rikta mig mest mot tidningar och bilder till marknadsföringen. Bildon /davve |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tyckte det stog "Dildon" när man kollade snabbt ;D
Ang bilderna så tycker jag de flesta såg rätt amatörmässiga ut. Man ser att de är tagna med en sämre kamera. ![]() Gillade inte utseendet på hemsidan, bilderna var dock upplagda rätt bra. Ta inte mina ord för hårt, var bara vad jag tycker ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
hehe
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bredda sidan så att det ryms mer, den känns otroligt smal.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Den var väldigt väldigt rörig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Ja, designen är rörig jag vet. Det är viktigare för oss nu att bygga upp bildbanken och designen samt ett bättre galleri kommer sedan. Köpte nu en mini studio och kommer ta fina bilder på olika föremål. Vilka föremål ska jag lägga mest energi på tycker ni?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Kommer säkert bli bra när du breddar sidan och inte har den anpassad för 800x600. 1024 minst. men det kommer nog bli bra sedan, samt att kategorierna bör läggas om på nytt sätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker också den var lite rörig och plottrig för temat, kategoritexten var lite för mörk också tyckte mina ögon. Google-annonserna längst ner känns lite B när du ändå tar betalt för bilderna.
När det gäller bilderna i sig skulle jag gärna se lite mer kreativ fotografering samt snygga landskapsbilder. Tycker inte du nödvändigtvis behöver bredda sidan, snarare göra den tydligare.
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
gillar sidan - och designen men gillar inte att mitten delen liksom krymper i de kategorier där de finns få bilder.
vissa foton va sjyssta! gillar med fotografering |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
|
Som jag tidigare skrev så köpte jag en mindre studio för produktfotografering, är det någon som har produkter i sin webbshop och behöver hjälp med fotandet så bilderna ser bra ut på webben så kan jag hjälpa till. Upp till 10 produkter fotar jag "for free" för wn medlemmar så jag får träna lite på det nu i början.
Skicka PM om du behöver hjälp med det |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|