FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Någon som kan tipsa om ett bra tryckeri
i Karlstad/Kristinehamn/Karlskoga/Örebro-området? Bra service, pigga och alerta och rimliga priser och villkor = Enkla att jobba med! Har lessnat ur på gamla tryckeri-rävar som luktat för mycket på färgen och som blivit sega och insnöade på sitt lilla område och inte hänger med i tiden! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det mesta ett tryckeri kan göra...
Reklamlappar, visitkort, foldrar i 4-färg mm. Söker alltså ett tryckeri som är vettigt så man kan vara kund på ETT ställe och inte 10! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu ligger iofs detta inte i de städerna du nämnde, men i Säffle ca 6 mil från Karlstad.
Det heter Ima-reklam och tror det är ett jättebra ställe. ![]() Trycker nästan allt! http://www.imareklam.se/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
JeZZifelt... sorry men TROR gör man i kyrkan eller nåt.......
jag vill höra... "Ska du jobba med ett tryckeri i Värmlandstrakterna där så är det Tryckeri AB du ska köra med vi har använt dom i en handfull år och är riktigt nöjda... dom är enkla som f-n att jobba med osv..." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Vi har använt oss av TAG Reklam som ligger i Karlstad på Örsholmen för en hel del reklamsaker. Vi är nöjda med dem. Har tidigare provat på Grolls när vi skulle ha arbetskläder, de funkade finfint också men det är ju inte riktigt vad du är ute efter..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
![]() Vad jag har hört ska de vara jättebra, många är riktigt nöjda och jag vet att de trycker det mesta! Men jag har själv aldrig tryckt något där (då jag är 15 år och har ingen användning för sånt), men har hört att det ska vara jättebra. Låg ju i närheten så jag tänkte tipsa om det. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Har också använt TAG Reklam, som AndreasBlomquist nämnde, ett par gånger. Bra personal och snabba när jag använde dem iaf.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|