FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är det någon som har erfarenhet av hur Google hanterar avaktiveringar, är det vanligtvis så att de stänger alla tjänster kopplade till samma konto (Gmail, AdWords, Adsense etc) även om den påstådda förseelsen gäller ex.vis AdSense?
Kommer f.n. inte in på någon av ovanstående. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lustigt hur man inte tänker på det, men
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Wow, jag har all mail och en hel del viktiga saker på mailen, hos google. Har kopplat till samma konto analytics och adsense. Faller en faller alla? Det är verkligen illa!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Precis...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Åh fy fan!
Tur att jag inte har allt sammanslaget. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Fråga danielos, han har just blivit av med sitt adsense-konto.
http://www.webmasternetwork.se/index.php?a...l=danielos&s=wn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Märkligt, men jag hade en öppen AdSense session på en annan dator och den uppdaterar fortfarande om jag trycker F5. Borde inte den också sparka ut mig om mitt konto har blivit avaktiverat?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kolla om du kommer åt mailen från ditt vanliga mailprogram.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket märkligt det här...jag kommer inte in på Google Analytics den vanliga vägen.. verkar precis som om jag inte har något konto. Går jag via Adwords kommer jag in utan problem.
Och till fenomenet adsense...suck! De skulle ha skickat en pin-kod för att bekräfta adressen...den har jag inte sett röken av, beställt den igen i maj..men den har inte synts till...så nu visas endast ideella annonser och de hotar att lämna alla mina intjänade pengar tillbaka till annonsörerna... Det börjar lukta mer och mer bojkott. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag hade också problem med att inte komma in på mitt google-konto för ett par dagar sen. Jag kunde inte logga in , fick inget felmeddelande eller nånting. När jag klickade på logga in så uppdaterades bara sidan. Funkar dock bra från en annan dator. Så det är nog ingen fara. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|