FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skickade ett support mail till dom för en vecka sen, har inte fått nått svar än.
Ringde dom iförrgår, satt över en timme i telefonkö, jag var nr 1 i kön hela tiden , jag gav upp. Ringde dom idag igen (060 - 78 70 800) nu är det en automatisk röst som säger "Nummret du har ringt har ingen abonnent...." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
jag tror att verksamheten är såld, men kommer att drivas vidare av ny ägare, dock inget jag är säker på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Illa om så är fallet. Borde inte nuvarande kunder få veta om en sådan händelse i förväg?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Man får väl hoppas den nya ägaren fortsätter under ett annat namn. Annars blir han nog inte långvarig.
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
det är ju TBA som köpte upp JX
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
TBA köpte enbart windowskunderna...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
TBA köpte windowskunder och mig inkluderat. Sen köpte något annat bolag unixkunderna och då blev jag såld igen, trots att jag aldrig haft sådana tjänster från JX. Antar att de sålt alla kunder minst en gång nu i alla fall.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ryktades ju om nån pressrelease så om alla håller sig så lär ni nog få svar.
Vad jag vet så har decibel fullt upp IRL just nu ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Olyckligt om telefon inte fungerar korrekt, åtgärdas. Edit: Äsch, skulle ju bifogas en bild här ju ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nej, jag har inte fått något mail ang. hallbyte.
Sen är det lite komiskt att det går så pass fort att få svar när man postar frågor offentligt här på WN, men inte när man mailar den korrekta vägen via supportmailen, då tar det låång tid. Det är iofs inget som är unikt för JX, många hostingföretag verkar svara snabbare på frågor som postas på WN... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|