FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag driver tillsammans med några andra killar ett projekt som hobby sedan över ett år tillbaka. Det är ett forum som handlar om att lära sig hur man får självförtroende för att få tjejer. Sidan är ett forum med ca 2-300 dagliga besökare. Det finns massor med nyttig information skriven av våra medlemmar och nu undrar jag hur jag kan bäst förvalta dessa besökare.
Just nu tjänar vi inget på den sidan, men tror absolut att med rätt annons kan man få lite pengar där. Målruppen är killar som är måna om sitt utseende, träffar många kvinnor, festar en hel del och många av medlemmarna har väldigt bra sociala nätverk. Vilka annonser ska jag placera där som ger bäst avkastning? Tar tacksam emot förslag på olika affiliate som kan fungera bra med vår målgrupp. Vill ni kolla på sajten finns den på PuaForum.se Glömde att tillägga, Adsense som finns där nu klickas det nästan inget på, så det ska bort. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Klädmärken, Parfym för män, Bilar etc..
Dock svårt att sälja in den typen av reklam med det antalet besökare.. Men allt går med lite vilja ![]() Jag skulle försökt köra en marknadsundersökning i form av pollar eller dylikt för att få reda på mer om användare och utgå ifrån det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske en länk för att köpa boken "The Game" också?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Annonser för någon butik som säljer rekvisita till enklare trolleritrick bör vara lämpliga (sådant ingår väl i Mystery-metoden?).
Hudvård, skönhetsprodukter, kläder och tidningsprenumerationer på herrtidningar (typ Slitz och Café) borde också fungera. Även kondomer bör tilltala promiskuösa män med många sexpartners. Jag vet inte vad det är för killar som hänger på ditt forum, men jag har en produkt som säljer bra i stort sett överallt där yngre män (18-25 år) hänger. Skicka PM om du vill veta mer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Testa såna där feromoner-parfymer... :P
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() "Fältrapport Beskriv i detalj om hur det går för dig ute på fätet" Iaf, tidningsprenumerationer på herrtidningar och hudvårdsprodukter är det som jag tror mest på. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Från din sida Boende: I Norge är bostadssituationen lite annorlunda än t.ex Stockholm och Göteborg, här finns det nämligen igen bostadsförmedling som du behöver gå igenom för att hitta lägenhet. Det bästa är endå att åka dit och inspektera lägenheterna på plats då den norska standarden kan vara något lägre än den svenska. Kunde inte låta bli :-) Jag är inte heller felfri och ingen annan heller som kanske tur är! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Har verkligen ingen ursäkt till att sidan inte blivit korrekturläst. |
|||