FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan. Jag har nu gjort en design åt gratisrefill.se som jag säljer.
Det finns två versioner av designen. Version 1: http://www.cerity.se/images/version1.png Version2: http://www.cerity.se/images/version2.png Innan ni lägger bud så ska ni veta att jag lagt ner VÄLDIGT mycket tid på designen. Det ni får vid köp är PSD-dokument och båda versionerna färdigkodade i XHTML och CSS. Startbud: 1500kr Högst bjudande vinner. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Den första bilden verkar inte fungera.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
När jag blev klar så började jag koda den i XHTML & CSS, och ja, den är färdigkodad i nuläget, validerande och klar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
|||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Hur tror du Wimpey känner sig när han läser detta, han har ju uppenbarligen gjort sitt bästa! Usch! Fy! Blä! Om det hade varit mitt forum hade jag bannat dig en månad så du fick tid på dig att fundera på vad ett forum som detta är till för: Hjälpa andra männinskor, INTE trycka ner dem i skorna och känna sig värdelösa. Ruggigt less på se sådana där inlägg ![]() /Thomas THL EDIT: Ett gäng felstavningar i upprördheten... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Visserligen rätt lång tid, men de var snygga! Mycket snyggare än vad många härinne klarar av.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Håller med THL till 1000% här, vad medför din kommentar mitchell? Totalt idiotiskt.. dessutom tror jag att du mitchell är en tidsoptimist av stort slag, gör man en sån här design med detaljerad css struktur från scratch så tar det inte 2-3 timmar. Sen är det ointressant vad du anser är lång tid eller ej, med tanke på att du inte köper ett custom jobb som du själv har efterfrågat, utan du köper en färdig produkt, till ett pris som du själv bjuder, tiden är helt orelevant, det Wimpey menade är att han har varit noggrann och inte har haffsat ihop jobbet.
Wimpey, riktigt snygga designer,tyvärr så har jag inget användningsområde för dom just nu, annars hade jag köpt dom direkt! Men som sagt, mycket snygga & cleana. Good luck |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Väldigt fräsch, lycka till med försäljningen
|
||