FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hejsan!
Jag har hundratals av domäner varav några som jag inte avser förnya. Dessa domäner förnyas av mig om jag får bud, och överlåtes därefter på den nya ägaren. På varje domän lägger jag till 175kr + 140 kronor avseende förnyelseavgift och överlåtelseavgift. Jag godtar Paypal och insättning i Handelsbanken! Kan jag få ett paketbud på dessa domäner eller per domän? bredbandsbolag.se brostoperation.se teleskop.se paparizou.se legssk.se swedenit.se sminkbutiken.se dykbutiken.se bordsvatten.se swedishstore.se shopswedish.se delawareinc.se adultwebmaster.se Mvh Mikael. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du behöver inte förnya om du ska överlåta, de förnyas per automatik då. Att genomföra och betala för överlåtelsen brukar vara upp till köparen.
I övrigt, lycka till med försäljningen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
För alla som är intresserade av att köpa domänerna gäller följande!
Jag försöker att sälja av domänern senast Måndagen den 3 Juni kl 23.59. Innan dess ska buden vara framställda till mig. Ni kan bjuda på domänerna styckvis om så önskas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Säljer du som privatperson eller företag?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|