FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej, jag ska strax lansera en sida där jag ska ta betalt via SMS. Men jag vill även kunna ha ett affiliateprogram där mina affiliates får betalt för varje kund som betalar via SMS.
Någon som vet en sådan tjänst? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Double, TradeDoubler, Affiliator mfl?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Alltså, jag vill själv kunna ta betalt för att besökare ska kunna komma in bland medlems-sidorna på mina egna sidor.
Och därefter skapa ett affiliateprogram så andra webasters kan länka till mig och få betalt för de kunder de förmedlar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Ta betalt via sms: cellsynt.com
För att betala ersättning till affiliates rekommenderas företagen som nämndes tidigare: Affiliator, Double och Tradedoubler. Det är förmodligen både enklast och mest kostnadseffektivt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jo, du har ju http://www.mosms.com
Frågan är dock hur du ska kunna sköta systemet med att betala andra webmasters som förmedlar medlemmar, det är nog enklare om du annonserar som vanligt istället skulle jag tro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack, ska kolla på mosms.
Jag har sett sms-tjänster förr där dom som står för sms-tjänsten tar hand om hela affiliate-biten. Minns dock inte vad dom hette. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Affiliator kan lösa detta, vi har idag flera sajter som vi har likande tjänster för. Se exempelvis www.bandtycoon.com
Dock tar vi inte in alla sajter, så håller du på med erotik så får du gå till någon av våra kollegor. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|