Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Träningsskiva

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-05-13, 10:29 #1
stefanhansson
Guest

stefanhansson
Guest

Tjenare

Försöker hitta bra bpm låtar att träna till, ska vara tunga låtar, men ingen hardtrance eller pudelrock för den skull.

Går bra med Metallica - sad but true likaväl som Armand van helden - full moon, huvudsaken är att det är rytm och tungt.

Har nån några bra tips på bra träningslåtar som får adrenalinet och pulsen att öka i takt med musiken? Har haft svårt att hitta några bra skivor och låtar på sistone, och "move your body 186" är jag inte så intresserad av då dem ofta är otroligt dåligt mixade och har mer bubbelgum pop än nåt annat på sin compilation.

Kom med förslag, finns inga bra eller dåliga förslag dvs var inte rädd för att säga eller framföra din åsikt(för på andra ställen i detta forum brukar det ju vara tvärtom om att man gladerligen säger och framför sin åsikt hur irrelevant den än må vara). Kan ju vara just det du föreslår som låt eller skiva får det sista repset att bli "en till!"

Min bästa träningslåtar är nog idagsläget Junior Jack - Dare Me, Metallica - Sad but true, Fort Minor - Remember the name, Ice Cube - U can do it. Dem har puls, rytm och bas.
  Svara med citatSvara med citat
Oläst 2008-05-13, 14:00 #2
JeZZifelt JeZZifelt är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2006
JeZZifelt JeZZifelt är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Feb 2006
Den här ger mig enoooormt med energi och glädje :
http://youtube.com/watch?v=mGlg0md2J0E

Men det var antagligen inte en sådan typ av låt du letade efter. :P
Men denna och rejält med bas så är man igång alltså! *enligt mig*
JeZZifelt är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017