FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej
Söker samarbetspartners för ett antal sidoprojekt inom Web 2.0. Vill du liksom jag driva sidoprojekt vid sidan av din ordinarie anställning så är du rätt person. Du bör passa in på följande - kunna (x)html / css + javascript, actionscript eller flex - php - ålder: 25-30 (jag är 27,5) - någon it-utbildning (inte nödvändigtvis helt avslutad) - Ett eller fler års arbetslivserfarenhet inom webutveckling - boende i stockholm Plus i kanten - grafiska kunskaper - designkunskaper Om du är enbart grafiker med web-inriktning så är det också intressant. Du bör också vara boende i Stockholm, och självklart ha ett brinnande intresse för it-utveckling. Det här ser väldigt mkt ut som en arbetsansökan, men det är det alltså inte. Idealt sett blir vi 2-5 personer som blir kärnan i verksamheten och vid lämpligt tillfälle kan omvandla verksamheten till en fristående webbyrå. Det är förstås bara spekulationer i nuläget. Du behöver inte ha någon speciell erfarenhet av företags-ekonomi eller så då jag redan har ett registrerat företag (enskild firma). Givetvis kan vi också registrera ett nytt företag (handels-bolag eller liknande) Det viktiga just nu är att du är någon som vill tjäna en extra slant vid sidan om och vill dra nytta av trender och förändringar inom it-branchen. Skicka ett mail till [email protected] och berätta - vem du är - arbetsprover - vilka typer av projekt du vill göra - din msn / icq / liknande |
||
![]() |
![]() |
|
|