FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Är det några fler än mig som har märkt problem med Google analytics den sista tiden? Jag har kollat igenom alla mina rapporter och alla visar antingen 0 eller så minskar trafiken bara. Är det bara underhåll eller är det något fel hos mig? /eliasson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Samma hos mig!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är uppenbarligen en eftersläpning när det gäller rapporteringen av unika besökare, så har det varit ett tag. Är det det som ni har problem med, eller är det alla siffror som visar noll?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
6/7 rapporter visar 0, men 1 av dem sänks hela tiden, dock fortfarande siffror, men det är ju ett problem helt klart hos dem :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har inga problem med GA. Allt är som vanligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Problem här också....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kanske inte bara är jag då, började använda google analytics för ett par veckor sedan och helt plötsligt gick trafiken ner till 0 på alla mina sidor utom 1 som håller sig stabil
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har samma problem:/
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Här är bara ett tips om nån vill prova motsvarande googles -> http://www.w3counter.com/about/comparison
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag lyckas inte logga in på rapporterna alls.. När jag väljer "Visa rapporter" så får jag nedanstående fel (har varit så minst ett par dagar nu):
"Ett fel har upptäckts Försök igen. Om du tycker att väntetiderna är långa kan du minska det valda datumintervallet eller inaktivera datumjämförelse. Tack för visat tålamod." |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|