FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon som vet hur många anställda det egentligen är på Webcows?
![]() Jag har varit kund hos dem i ett par kvartal och det fungerar bra. Men jag har en teori om att den enda anställda där är Peter (vilket gör mig lite orolig). De gånger det är en kvinnlig röst som svarar i telefonen är det förmodligen Peter som använder en röstförvrängare. Jag har några bevis (?) som styrker dessa påståenden:
Inte för att det spelar någon roll, men fuffens är det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Utger Webcows sig någonstans för att ha ett visst antal anställda? Och varför spekulera, de flesta årsrapporter innehåller information om antalet anställda.
Jag vill inte låta fientlig men det känns lite som en smutskastningskampanj.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det är det absolut ingen smutskastningskampanj. Jag är nöjd med den server jag har hos dem och mitt inlägg skulle naturligtvis inte tas "seriöst". Om jag verkligen hade velat veta hur många som jobbade där finns det mycket riktigt enklare sätt.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om jag inte minns fel var det Peter som hade problem att installera mina burkar när jag skaffade dem (problem med RAID5 på RH Fedora) - och efter ett tag var det nån annan snubbe involverad. Så det kan väl tänkas vara bevis för att där är fler än en iaf.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Webcows Webbhotell, (Lennart Jenssen)
Besöksadress: Öneslingan 11 832 51 Frösön Postadress: Öneslingan 11 832 51 Frösön Tel: 063-57 95 10 Fax: 063-57 02 78 Org.nr: Antal anställda: 1 - 4 Omsättning: Vd: Marknadschef: |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Dom är drygt 30 st som jobbar där , sen så vet jag inte vilka arbetsuppgifter alla har men dom är 4 företag totalt vad jag vet , har varit där och hämtat och lämnat den colocation server som jag har där och även pratat med lennart jenssen som är VD , men vitt jag vet så är det peter som är driftansvarig för serverdriften där. Möjligt att han är involverad i det mesta när det gäller det oavsett vilken dag man mailar , när jag gjorde en förfrågan på bredband hos dom så fick jag prata med en som heter roland , eller jag blev hänvisad till han.
Men jag har fått svar ifrån nån som heter mathias och nån som heter niklas även så jag har inte bara fått svar ifrån peter. Angående sidan så har dom en anställd webmaster så det är sant , dom är en koncern med flera företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag / vi har med vår sait legat en tid *ganska länge* hos dem innan vi byte av flera orsaker. Men för att hålla mig till ämnet så misstänkte flera i crew hos oss samma sak som dig som skapade detta inlägg. Dock kan jag med 99 % absolut säkerhet meddela dig att det är Peter som sköter i princip precis allt. Han var länge ensam förrutom ägaren lennart jenssen att driva hela klabbet. Efter en tid då vi fortfarande låg hos han så togs en kvinna in och anställdes som ekonomiassistent. Och dem är vare sig fler eller färre i den rörelsen i allafall var dem inte det då och det var verkligen inte så länge sen vi hade med dem att göra. Men se dessa uppgifter endast tillförlitliga till som sagt 99 % Se även denna mycket intressanta tråd Intressant läsning om webcows |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en gång fått svar på ett e-post från Niklas som tydligen jobbar som supporttekniker. Har även fått en fråga besvarad av Maria förut, om jag kommer ihåg namnet rätt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|