FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Kundtjänstmedarbetare; bäst av bäst vill bli fler
Loopia AB, som sedan 2006 är en del av Mamut AB, är en stor aktör på den svenska webbhotells- och domänmarknaden. Vi erbjuder tjänster inom webb, e-post och DNS-hosting. Våra produkter baseras på automatiserade system, hårt och roligt arbete, ambition och glimten i ögat Vår supportavdelning är företagets ansikte utåt och svarar på kundförfrågningar via telefon och e-post. Avdelningen behöver nu fler kundorienterade experter. Vem är du då? Ett glatt humör och en positiv inställning är ett absolut måste. Du behöver ha erfarenhet inom passande områden, exempelvis UNIX, Windows 2003 samt tillverkning av hemsidor. Svart bälte i DNS, e-post och webb är synnerligen meriterande. Praktisk erfarenhet, intelligens och inlärningsförmåga är dock alltid det viktigaste för oss. Du behöver gott om tålamod och intresse av att kommunicera eftersom större delen av arbetsdagen är att med telefon och e-post hjälpa kunder med det mesta man kan tänka sig i webbhotellsväg. Du måste även kunna förklara tekniskt avancerade problem med ett vardagligt språk så att alla förstår. Meriterande är att kunna läsa och förstå längre texter på svenska, engelska, perl, PHP och VisualBasic(.NET). Arbetslivserfarenhet inom passande områden är önskvärt men inget krav, om du har hjälpt familj, vänner och andra med varierande datorbekymmer är det tillräckligt. Vi ser gärna kvinnliga sökanden, då avdelningen idag består mestadels av män. Det viktigaste för oss är social förmåga, intelligens och inlärningsförmåga. Vi fokuserar på dina egenskaper och en personligt skriven ansökan kommer att prioriteras. Tjänsten är heltid med månadslön och sex månaders provanställning. Schemalagd helgtjänstgöring kommer att ingå i tjänsten. Skicka snarast din PGP-signerade ansökan samt eventuella frågor till support0804 (at) loopia.se. Sista ansökningsdag är 2008-05-20. |
|||
![]() |
![]() |
|
|