FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag undrar varför blocket är annonsportalen nr 1, kan det vara för att den är simpel? Designen är ju inte precis det snyggaste jag har sett, dessutom så har den ingen avancerad sökfält heller
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
För att alla använder den. Bättre betala 80 kr och få skiten såld på en simpel sajt än att annonsera på snygga gratissajter där ingen kollar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
För övrigt ligger nystulet.se som snapback just nu om nån känner att det är dags att börja konkurrera med blocket
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Sen så tror jag inte det är prio 1 med en snygg sida, folk vill ju bara hitta potensiella köpare. Precis som i gamla goda tiden då alla tittade i Gula tidningen, det var inte direkt någon design där inte. :P Sen så behövs det ingen överdrivet snygg design, bara det är simpelt och lätt. Jag tycker förresten att Blocket har tillräckligt avancerad sökmeny. Får jag fråga vad som är meningen med tråden.. varför blocket är Nr1?? Varför inte? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
För dess enkelhet skulle jag tro... Fast givetvis främst för att den är störst. Det blev den på sin enkelhet...
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
För att den är störst och för att den gör exakt vad den ska... inget mer, inget mindre. Funktionern är perfekta, språket är perfekt.. alla vet hur man annonserar..oavsett ålder. Målgruppen är alla som kan surfa....
Det är billigt förhållande till antal exponeringar av annonsen... Kort sagt: Alla vet vad blocket är, vad man får för pengarna, hur man annonserar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Blocket är oslagbart, vill jag ha min BMW såld fort så lägger jag bara ut en annons för 120kr eller 90kr eller vad det kostar, designen är inte viktigt och det är inte det man ska titta på.
Vad är avancerad sökfält för dig, ska man söka på färger och om bilar har avgasrör eller ej? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
1996 var dessutom inget år då "snygga" ajax- och flashsajter dominerade. |
||