FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Nu säljer jag Rishta .se... budgivningen börjar vid 500 :- statistik: ca 20 unika besökare per dag inkomst: några kronor i månaden :S nya köparen kan givetvis ändra temat... testkonto: ------------------------------------- epost: [email protected] lösen: test ------------------------------------- info: - sidan är programmerad i asp mot mysql - domännamnet ingår men INTE webhotellet! - ca 35-40 användare som är rätt seriösa - sidan är även kopplad mot mosms som gör det möjligt att ta betalt för varje ny medlem vilket gör att man endast kommer få in seriösa medlemmar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Såldes den inte redan... http://www.webmasternetwork.se/f26t27035hl...ishta-st15.html ?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'
[MySQL][ODBC 3.51 Driver]Can't connect to MySQL server on 'mysql72.gemigpoang.se' (10061) /rishta/include/funktions.asp, line 70 tänkte testa demokontot men kmr inte in ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
testa igen.. och är det någonannan som upplever samma problem? PS. har haft lite problem med MySQL databasen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag kom in utan problem på testkontot. Däremot har inte domänen varit registrerad i sex månader än?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då börjar jag med 500:-
|