FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Följande blandade .se-domäner säljes av företag med F-skatt. Minst 500 kr/st exkl. moms - i annat fall är inte administrationen i samband med överlåtandet värt besväret. Köparen står för överlåtelsekostnaden (110 kr exkl. moms hos Loopia).
Om ett och samma domännamn har flera spekulanter, föreslås auktion via MissDomain för koordinering av bud och förutbestämt regelverk innan auktion startar. Jag förbehåller mig rätten att själv avgöra om en auktion hos MissDomain ska starta, men en startad auktion kommer naturligtvis att fullföljas. bilnavigering macgyver borat handterminal dagisplats resecheck resecheckar egen-server modelsearch natbokhandel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har fått bud på 500 kr/st för macgyver, handterminal och dagisplats.
De kommer att inom kort säljas för de summorna om inga andra bud inkommer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Statistik över domänerna?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
macgyver - ca 10 type-ins/mån borat - ca 120 type-ins/mån handterminal - ca 1 type-in/mån dagisplats - ca 3 type-ins/mån resecheck - ca 1 type-in/mån resecheckar - ca 3 type-ins/mån egen-server - ca 1 type-in/mån modelsearch - ca 15 type-ins/mån natbokhandel - ca 5 type-ins/mån |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Eftersom borat.se ligger i karantän sedan ett tag tillbaka och är beställd hos flera snapback-ombud, köp domännamnet direkt av mig istället så är ni garanterade ett bra domännamn till er mankini-butik.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|