FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om bara ett par dagar lanserar vi capoocha.se så vi skulle uppskatta feedback på det som är klart,
Observera dock att sidan ej är riktigt klar och att det finns lite kvar att arbeta med. Det vi är mer intresserade av att veta är, - Er personliga åsikt om sidan - Eventuella buggar ...och Eventuella förbättringar www.capoocha.se Testkonto: Anv: WN / Lös: wndemo Mvh Slimpan *Koncentrera er ej på innehållet då det endast är en massa test! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket snygg design måste jag säga, till att börja med.
Gillar färgerna, baby blått och rosa är alltid en snygg kombination. Har testat communityn och måste säga att jag inte påträffat några riktiga buggar eller irriterande saker som jag stör mig på. Gillar att man kan ge varandra hjärtan i Gästboken, tror det kan bli en het funktion för killar och tjejer i tonåren. Sen tycker jag att någon mörkare färg på sidan kan få flyta in, för att få lite kontraster.. Finns många olika communitys på Internet just nu men måste säga att denna slår de mesta, om vi ska kika på hur stor chans ni har mot de större aktörerna. Dels därför att ens presentation och profil är uppbyggd på ett snyggt och fint sätt. Bra gränssnitt. Jag hoppas detta kan bli något, för skulle verkligen bli kul om någon kan slå Playahead på fingrarna. Playahead, är något jag inte gillar, så all lycka till er! Tummen upp! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
En liten bugg(?) antar jag är att ifall jag skriver in fel lösenord (någon verkar ha bytt lösen till testkontot), stänger ner sidan och går in igen, då möts jag av "Fel användarnamn / lösenord" trots att sidan varit nerstängd. Antar att det inte ska sparas
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kalasboll: Okej tack, men lösenordet fungerar (wndemo)!
Julian: Tack, vi är medvetna om det här med en mörkare nyans men du kommer märka förändringar snart. mvh Slimpan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ganska snyggt, men ja ser inge direkt vad man kan göra där.
Alltså varför man skule vilja hägda där. inte det att det känns tomt, men det känns som det är för få saker man kan göra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Leon:
Ja det har du möjligtvis rätt i, men det är fortfarande en version 1.0. Vi har en enorm budget att lägga på vidareutveckling av tjänsten men vi vill börja med att se hur intresset ser ut för sidan. Det du kan göra nu som gratismedlem är - Ha en egen profil där man kan se dina senaste bloggar, senaste besökare, fotoalbum, grupper och din personliga presentation. - Blog - Forum - Grupper (Fungerar mer eller mindre som små föreningar inom systemet, gruppernas nyheter visas bland annat på förstasidan) - Delta i tävlingar & Läsa artiklar ....Och sen det gamla vanliga vänner, fotoalbum osv... Sen kan du köpa CapoPlus för 10:- som ger dig, - Större albumutrymme - Skicka en ros funktion - Profilteman - Fler profilbilder - Du får gå med i obegränsat antal grupper - Skapa 5 gratis grupper ....Och du kan ha bakgrundsljud på profilen Sen kan du ha i åtanke att sidan ej är startad än för "allmänheten" men när den väl startar så kommer vi få mycket mer liv i den! Tack. Mvh Slimpan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
det här med plus grej verkar mer som ett måste för dig att tjäna pengar på.. vem betalar 10 kr för att vara med i fler grupper?
du får tänka så,, jag skulle i alla fall inte gå in på en sida som det genast kostar en massa.. kom på funktioner som man verkligen vill ha, ha gratis på allt till en början.. sen när sidan är poppis så kan du lägga in funktioner som "smiskar" upp alla andra funktioner och då kan du börja ta stålar för dina grejjer. det är min åsikt.. annars helt ok sida.. upplevde inga buggar eller något. klickade mig runt i 5 min så granskade inte så djupt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Snygg sida, inte mycket att säga om funktionerna då jag inte har så stor koll på hur ett community ska vara.
Du har dock ett javascriptfel på sidan uncaught exception: Nekades tillstånd att efterfråga metod Location.toString Sys$CultureInfo$_getAbbrMonthIndex("") |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sasserdude: Jag är ej beroende av pengar just nu, vi har en bra ekonomi att köra med för tillfället och detta är vårt första "riktigt" stora projekt på internet. Om man jämför med andra communities så tycker jag att priset inte alls är farligt och vi valde dessutom att starta väldigt lågt för att testa oss av denna typ av marknad. Vi får hoppas på det bästa men jag uppskattar verkligen dina åsikter.
Mazada: Tack, vi är medvetna om det javascript felet och det står bland felanmälningar. Vi fixar det så fort som möjligt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När jag går in i nåns profil och trycker på t.e.x fotoalbum så försvinner ju själva profil menyn. skulle ju va bra om den va kvar så man kunde trycka gästbok eller nått sen efter.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|