FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
<!-- LÄGG IN NYHETEN HÄR UNDER-->
Senaste nytt: Vip Medlemskap Kostar 150Kr </td> <td align="right">Mina anteckningar</td><td class="menyn"> .</td><td class="menyn"> .</td> <%Else%> <td valign="top"><%=strAll_Antal_Mem & " " & Antal%> | <%=strAll_Antal_Mem_In & " " & AntalIn%></td> <%End If%> </tr> </table> </body> </html> Senaste nytt: Vip Medlemskap Kostar 150Kr jag skulle vilja inplandeta en annan sak där från ett annat dokumnet har fårt tag påen text som rulla men hur får jag in den texten där går det att hämta en sak frå ett annat dokumnet som inplatera i koden .............. kan man koda in det här dokumentat som heter ap1.asp i den koden <!-- Rullande texten börjar här --> <marquee> <% dim rubrik rubrik= request.QueryString ("rubrik") cst = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" cst = cst & server.mappath("rullandetext.mdb") set MinCon = Server.CreateObject("ADODB.Connection") MinCon.open cst Set rs = Server.CreateObject("ADODB.Recordset") SQL = "SELECT top 1 * FROM rull order by id desc" rs.Open SQL, MinCon %> <font size="1" face="Verdana">Senaste Nytt: <%=rs("rubrik")%></font> </marquee> <!-- Rullande texten slutar --> |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|