FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Säljer mitt påbörjade projekt - en webbplats för köp och sälj av idéer.
Själva idén med en sådan sida tyckte jag var unik och revolutionerande. Jag började programmera och designa Youdoideas.com i början av 2007, inspirationen kom bland annat från Istockphoto. Vad som fungerar i dagsläget är - Registrera - Inloggning - Medlemssidor med statistik o.s.v. - Egna presentationssidor som kan redigeras med WYSIWYG - Lägga in idéer och skapa kategorier - Söka bland idéer, både textsökning och sökning bland taggar - Bekräftelser på godkända idéer och kopior på köpta idéer skickas till e-post - Automatisk koppling till PayPal, dvs fylla på kontot automatiskt med PayPal/Kreditkort - Halvfärdigt administrationsgränsnitt där man kan godkänna/ta bort idéer/kategorier, göra utbetalningar och se statistik - Automatiskt skapas ett PDF-dokument med den köpta idétexten och en Youdoideas-vattenstämpel som man kan ladda ner Det som säljs är - Webbsidan kodad i PHP och MySQL-databasen med 45 idéer - Domännamnet youdoideas.com Någon aktivitet har det aldrig blivit och därmed har webbsidan inte haft några inkomster eller återkommande besökare. Jag provade att annonsera på AdWords bara ett par dagar, vilket gav några nya medlemmar och några inlagda idéer. Jag har vare sig tid eller intresse att fortsätta jobba med siten. Vill ni prova köpa idéer, kontakta mig med erat login, så kan jag fylla på erat konto med pengar. Bud och frågor tas emot i tråden eller PM. Förbehåller mig rätten att vid alla situationer avbryta försäljningen. Innehar F-skatt. Slutdatum för auktionen meddelar jag lite senare. Utropspriset är 500 kr |
||
![]() |
![]() |
|
|