FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har inte hållt på så mycket med PPC men tänkte testa lite med Yahoo eftersom man fick 100$ gratis vid nytt konto.
Iallfall så när man registrerar sig så får man först välja vilka keywords man vill ha och hur mycket pengar man max vill spendera per dag, därefter så tar Yahoo automatiskt fram ett värde för varje keyword som den tror kommer ge mest klick per dag/månad. I mitt fall blev det 0.35$ per keyword. Eftersom jag är ny på sånt här så undrar jag om det inte vore bättre att sätta ett så lågt värde som möjligt, 0.10$ är lägsta. Varför skulle jag få mer klick med 0.35$ mot 0.10$? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är skillnaden ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
*råkade få in mitt försa inlägg här på något vis* :huh:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
nu vet jag inte vad som hände skulle svara här men mitt första inlägg kom in igen??
*redigerar* Ja det var som jag antog att den visades mindre och på sämre position med 0.35$ men jag tycker jag borde får fler klick endå med 0.10$ eftersom min budget per dag är satt på 5$ ![]() DudeRille, jag sökte bara lite på google och hittade denna länk: http://blog.eches.net/2007/11/08/yah...g-ysm-coupons/ Tog den 100$ överst, man måste dock sätta in 30$ för att få tillgång till gratispengarna, sen så sätts dom inte in heller förens efter ett par dagar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||