FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bästa lösning för att hålla igång sina sidor.
Jag sköter om domänregistreringar, domänhantering, e-post kopplat till dessa och gör webbsidor för olika personer och företag, som så många av er. Det är domäner från hela registret .nu, .se, .com, net m.fl. Den som registrerar är oftast jag men inte alltid. Men jag får ändå ta hand om det i efterhand. När jag registrerar domäner vill jag direkt kunna välja en annan som ägare av domänen, gärna skicka fakturan dit direkt också, och mig som "omskötare". Hur anser ni att det är bäst att lägga upp sitt arbete om man vill börja om från början? En registrar där man har alla domäner, och ett webhotell dit man pekar domänerna. På det sättet kan man snabbt peka om domänerna om det hotell man ligger på får problem. Kan man/bör man separera det hela ännu mer. Berätta gärna hur ni gör själva för att känna er säkra. Och tipsa gärna om enkla metoder för detta. Även tips om ställen dit jag på ett enkelt sätt kan flytta om domäner med mera som jag har lite utspritt idag. Låter lite flummigt detta ser jag när jag läser det, men familjen skriker att jag skall komma o se på Lets dance så jag är lite okoncentrerad. ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|