Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Bästa lösning för att hålla igång sina sidor.

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-02-15, 20:30 #1
christi@n christi@n är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
christi@n christi@n är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Feb 2006
Bästa lösning för att hålla igång sina sidor.
Jag sköter om domänregistreringar, domänhantering, e-post kopplat till dessa och gör webbsidor för olika personer och företag, som så många av er. Det är domäner från hela registret .nu, .se, .com, net m.fl.
Den som registrerar är oftast jag men inte alltid. Men jag får ändå ta hand om det i efterhand.
När jag registrerar domäner vill jag direkt kunna välja en annan som ägare av domänen, gärna skicka fakturan dit direkt också, och mig som "omskötare".

Hur anser ni att det är bäst att lägga upp sitt arbete om man vill börja om från början?
En registrar där man har alla domäner, och ett webhotell dit man pekar domänerna. På det sättet kan man snabbt peka om domänerna om det hotell man ligger på får problem.

Kan man/bör man separera det hela ännu mer.

Berätta gärna hur ni gör själva för att känna er säkra. Och tipsa gärna om enkla metoder för detta. Även tips om ställen dit jag på ett enkelt sätt kan flytta om domäner med mera som jag har lite utspritt idag.

Låter lite flummigt detta ser jag när jag läser det, men familjen skriker att jag skall komma o se på Lets dance så jag är lite okoncentrerad. Ni fattar nog vart jag vil komma.
christi@n är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:19.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017