FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
http://www.expressen.se/index.jsp?a=151588
Alltså betalar expressen för sånt här. Skönt att tjejens flesta källor är andra dagstidningar och dylikt. Blir så trött på allt skit i aftonbladet och expressen, nu blir det lite mail som dimper ner i hennes chellobox. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad dum jag är, ju fler som går in ju mer exponering och ju mer pengar för dem av annonsörer.
Det lönar sig att publicera skit helt enkelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
VIP
|
Det där är ju en krönika. Linda Skugge får väl skriva vad hon vill utan Expressens inblandning - eller?
Sen vet jag att det varit mycket snack hurvida Linda Skugge är en "bra" krönikör eller inte. Det är ju upp till var och en. Jag gillar i alla fall inte att hon hackar på Bingo. Skönare snubbe får man leta efter. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Klart jag fattar att det är en krönika, men diggar det ej.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tröttnade helt bara på allt skit tidningarna skriver.
Vårat samhälle är ju helt fuckat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
VIP
|
Jag ifrågasatte abslout inte din kunskap angående artiklar och krönikor... och jag håller med om att det skrivs mycket "skit".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Den värsta reaktion de (hon) kan tänka sig (liksom konstnärer) är likgiltighet. Att bara rycka lite tyst på axlarna åt hennes 4 skärmar text. Synd att den känslan är svår att förmedla digitalt.
Blir du glad vinner hon. Blir du arg vinner hon. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Råder ju ingen tveka vilken politiska ställning Skugge har...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag hatar Norrman-Skugge, men den här var väl något av det mer vettigare som hon skrivit. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|