FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har du några layouter du har gjort?
PM mig en länk. betalar max 500 kr. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
För 500:- så tänker jag inte ens lägga ut designer som är målade i paint :-/ (Inte ironi)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Förstår inte heller det?
Är ju flera som har sålt billigare än 500 pix här tidigare så din kommentar är helt onödig eliasson |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jo, kommentaren är helt onödig men det finns en poäng ändå. 500 kr innebär inte mycket mer än en timmes jobb och det man får för det priset är kanske inte så kul att använda....
Har nog några layouter liggandes som kan fås för 500 kr / st. PM om intresse finns.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
Citat:
Finns massvis med folk som är duktiga på det dom gör och säljer billigt. Nu snackar vi inte design åt en hel community utan simpla moderna designer till företag och privatpersoner. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
har köpt 3 designer från wn för 300 kr styck.. så det är ingen som helst omöjlighet.. så skriv inte en massa onödigt skit i hans tråd!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
eliasson, jag anställde en gång i tiden en väldigt skicklig designer för ett paketpris på 3000kr!
Vad fick jag? En hel community sida inklusive undersidor till den med grymt bra kvalité! det är definitivt inte omöjligt att hitta det pokerstjärna söker för det priset. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Skulle vara intressant att veta hur många timmar som är nerlagda, vad för typ av community och vad url'en är (för att kolla resultatet). För 3.000, vilket är ungefär mellan 4-8 timmars programmerande för en webbbyrå, för att programmera ett helt community (inkl. design), låter ju otroligt billigt. Som sagt; Hade varit kul att se resultat för att enkelt se om han eller du blev blåst i affären... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
pokerstjärna har sett resultat, fråga han
|
||