FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Har under natten pillat ihop det som är tänkt att bli min nya portfolio. Inga märkvärdigheter, enkelhet och storlek har jag prioriterat för att man lätt ska få en bra blick över mina arbeten. http://www.kluven.se/wip är adressen http://www.kluven.se/wip/beta.png <- Snabb översikt över hela sidan. Ett par fel jag är medveten om: - Skuggorna avslutas ej. - Blandat med css i html-filen samt i css-filen. Big fan of Konstruktiv kritik då det är tänkt att den ska lanseras nästa vecka. //Gabriel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjusigt, mycket bra överskådlighet.
Men du borde inte använda frames! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Och precis som mcfluff påpekar så är det Loopias fel att det har blivit en frame över sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har nu gjort ett par uppdateringar till:
- Minskat letter-spacing'en lite överallt. - (Förhoppningsvis) gjort texten "webbdesigner" i logotypen tydligare. - Minskat avståndet mellan projekten. Hoppas att det blivit till det bättre! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
"Vi är en kille som har ett intresse - webbdesign." Vid kontakta oss , grammatiskt fel?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Skitsnygg sida! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Sidan ser mycket bra ut, ingen kritik från min sida.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Lägg ihop: "Kluven & Jag är samma sak. Vi är en kille som har ett intresse - webbdesign." och "Detta ska jag, och Kluven, hjälpa er med." Anledningen till detta är att domänen är Kluven.se, men att man bemöts av mitt namn, Gabriel Sturk (och där med skulle jag försöka skriva lite skämtsamt). Jag hade hoppats att man skulle förstå mitt försök till att vara rolig och ursäkta mig för min dåliga humor ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|