FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tjena!
Har letat runt en del i forumet nu, men inte hittat något.. Finns det någon som kan tipsa om ett bra svenskt webbhotell för en helt vanlig liten erotisk sajt (på svenska)? :wub: MVH Peter ps. jag kollade lite på b-one, men dom tillät tydligen inte sidor med erotiskt material .ds. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kolla med wopsa.com - De ligger på servermatrix.com och de tillåter laglig sex vilket jag hoppas det rör sig om. Jag gjorde en sökning i wopsas avtal och hittade inget, kan ha missat det. Men står det inget så bör det vara ok, fråga är kanske bäst att göra först ändå.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Visst, det är ok !
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur definierar du en liten site?
Jag hostar gärna lagliga sex-siter. Ligger på 4x100mbit i Mondos serverhall i Köpenhamn (Colt). Vad behöver du i diskplats och transfer? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det bästa är väl om du hör efter om du kan få teckna något speciellt avtal med något större webbhotell. Kan inte vara helt omöjligt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför ska det gälla specialregler för porrsidor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ta en dedikerad hos Webcows. Då får du burk och 1TB transfer per månad för 1895/månad.
Det skulle jag gjort om jag var du.. alternativt hyra ett webkonto hos någon som tillåter porrsiter om du inte behöver egen burk och så mkt transfer. Kolla www . allawebbhotell . se, där kan du söka efter webhotell som tillåter erotiska siter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Är väl inte webbhotellen som ska bestämma vilken porr som är tillåten, är det rädslan för att porrsidor drar mer kapacitet/prestenda måntro? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
// Mats |
|||