FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej jag har på sistone märkt att datorn drar väldigt mycket minne i början visar det sej som en ruta som säger du har för lite ledigt minna vill du avsluta program så jag har kollat lite i aktivitetshanteraren för att se vad som drar mycket men där inne visas bara att det drar ca 400 mb minne på dom olika processerna som är igång men minnes mätaren visar 1,5 - 1,7 gig när jag spelar cs 1.6 så jag avslutade det men den ligger ändå på 1,3 -1,4 gig typ och då har jag i gång ff dc oh lite skit processer som inte drar mycket minne alls.
Det roliga är att jag aldrig stätt på detta problem innan på samma dator har haft den i ca ett år nu. Nån som ve vad man kan kika på för att få detta problemet löst jag tycker ju personligen att 2 gig borde räcka för att köra cs 1.6 ![]() hade inte ens det här problemet förr när jag drog igång cs:s och det drar väl ett par hundra meg mer än 1.6 har till och med spelat crysis utan några som helst problem. Snälla hjälp mej ![]() edit : glömde skriva att det är vista vi pratar om nu |
||
![]() |
![]() |
|
|