FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Efter att ha drivit en sajt om Bredband under cirka 5 år är det nu dags att ta ett större grepp om prisjämförelser av tjänster.
Därför "smygplanserar" jag nu sajten för att få kommentarer (Ja, både ris och ros tack ![]() Allt är inte riktigt klart ännu (bland annat saker som händer när man är inloggad). Alla leverantörer finns inte med och postnummertabeller för vissa tjänster är ännu inte inlagda). Men sökningarna fungerar (hoppas jag ...) http://www.pricereload.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jätte snyggt,
men jag tycker att det är lite rörigt. Allting känns ihoptryckt, överdriv i marginaler och förtydliga block med kantlinje. Något som jag tycker (men som är en smaksak) är att du borde ha "distance: 0" på skuggan så att den precis gör det mörkt runt om hela blocken och inte bara ner åt höger men som sagt, det är en smaks sak. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
en bra start,
nyheter - mkt plottrigt. mitt tips: ta bort helt och hållet. loggan - symbolen kan funka, men tycker du skall satsa på en annan font. (smaksak) ram - tycker inte topmenyn skall ha en "ram" för sig själv. Bind ihop sidan istället, för att förstärka profilen. Blåa fältet - texten lite för plottrig. satsa istället på nåt mer kort och tydligt. minska ner "skapa profil", eller flytta upp den ex. till top. informationen i den blåa rutan är onödig. man kommer att förstå att det handlar om prisjämförelse om kategorierna får ett större fokus. inte mkt tips, men hoppas det hjälper lite. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Snygg sida
Även jag tycker att nyheterna ska bort. Jag saknar felmeddelande när jag försöker rösta.... eller det händer inget, ska man vara inloggad? Försökte söka på bolån... det hände inget..... men när jag fylt i hur mycket jag ville låna funkade det. ett felmeddelande om någon siffra saknas? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
På elsidan har du nog lite kvar att göra innan den kommer upp i nivå med mer etablerade alternativ.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vill att du ska ha någon slags samlad sökfunktion direkt på startsidan. Gillar det där när man enkelt kan komma åt allt från startsidan.
Jag tycker din sida är soft! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Vad ambitionsnivån är håller jag dock för mig själv än så länge. Jämför man med dom traditionella (pricerunner etc.) så är det inte speciellt svårt att göra bättre än dom. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|