FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Nu är jag intresserad av att se vilka ni rankar högst bland våra communities i sverige.
Den 31/12 12:00 kommer jag att räkna ihop antalet röster från WN's medlemmar och presentera det under dagen inför det nya året. Regler - Max 3 röster per person varav 1 röst per community. - Den community ni röstar på ska anges med fetstil. Förslag på communities att välja mellan: P laya head .se L unars torm .se Bild dagboken .se Ap berget .se Anstalt en .nu Res dagboken .se mötes platsen .se Familje liv .se G life .se Listan med förslag uppdateras fortlöpande. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
IDG gjorde en liknande omröstning.
Resultat: http://www.idg.se/2.1085/1.134625 Edit: För att hålla mig till ämnet. Jag tror inte att WN är rätt målgrupp att avgöra en sådan sak. Men min röst hamnar såklart på Playahead av naturliga skäl. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har sett den omröstningen på idg,
Hade lite tråkigt och tänkte hitta på något kul, vill bara se vad ni på WN tycker.. Men tack Holger! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Röstar inte på någon av dom tyvärr
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Arosportalen.org
En klassiker. De som är i från Västerås skrattar nog med mig. Blobben, haha. ;-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Playahead utan tvekan! <_<
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Att Playahead gav VIP till dom som röstade var ju riktigt dåligt... LunarStorm klagade och startade en kampanj på deras sida, men fick ändå bara 2% (vilket dom förtjänar enormt mycket, dom blir bara värre och värre).
Jag röstar iallafall på Bilddagboken.se... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Min röst går föresten till Playahead
|