FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Heh.. den hackade sidan hälsar(?) till en WN-medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hehe man är ju Djurgårdare.... <_<
Men ändå, något borde göras för att stoppa dessa antisvenska WN/Flashback hatare 'turkar'.. Detta är fan sjukt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Betydligt värre: sparade de verkligen kreditkort med medföljande information så pass oskyddat?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om det nu är så att de har deras kreditkorts information så är det allvarligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Någon dag ska väl även dessa småbarn växa upp... kanske till och med lära sig engelska? Tills dess är det bara att låta dem vara. Berör mig inte så mycket att folk skickar lite SMS och ringer, söta flickor ibland dessutom vilket är trevligt. Men klart, jag är lite impad på att de hittat mitt publika tele- och personnummer =)
Synd bara det ska drabba websidor endast för att de råkar tillhöra svenskar. Och att WN nämns i samband med flashback bevisar ju mest deras okunnighet om vad vi sysslar med här. Jaja, hoppas alla haft en lugn och skön jul och är redo inför nästa års race... Edit: Tror knappast några kreditkort har stulits då webshopparna själva inte kan/får spara sån information. Menmen, man blir ständigt förvånad. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför hatar de folk från WN??
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Man måste uppfylla en rad (väldigt strikta) regler för att få spara kreditkortsinformation. Läs mer här: https://www.pcisecuritystandards.org/tech/index.htm |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|