FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Detta är min första seriösa sida, så det är lite nervöst att visa upp den B)
http://www.iphoneguiden.se/ Saker jag skulle vilja ha kommentarer om: - SEO, nåt viktigt jag glömt? Ska fixa en sitemap. - Design. - Innehåll. Tar jättegärna emot tips på vad man skulle kunna ha med på sidan. Det finns inte så mycket just nu känns det som, när den inte släppts i Sverige ännu. Ska försöka lägga in mer content inom kort. Någon kommer antagligen kommentera om att Apple jagar sidor med iPhone i namnet. Jag hoppas slippa men det visar sig. Ska btw lägga in AdSense annonser men det är något som blir fel när jag lägger in koden, ska skapa ny tråd om det. Tack på förhand. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Första jag noterar är att du kör vit text, även titlarna.
Kanske skulle du prova med några andra färger på exempelvis titlarna? För att ge besökarna en enklare snabblick. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hm ok, så det räcker inte med den större textstorleken på titlar? Nån annan som tycker som Mattias?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Och w3c bilden går bort. Det är inget annat än epeen. Vill du ha sådana länkar så gör dem små i foten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
En ny nyans duger utmärkt.
Finns dock en hel del färger som ser bra ut med svart. Skulle även försöka bli av med iframes. Både enklare och vänligare med allt på en och samma sida. Kod:
<iframe src="menu.htm" frameborder="0"></iframe> |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
apple lär väl höra av sig?
(man får väl knappt nämna deras produktnamn) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Right, nu har jag satt färg på titlarna och removat e-penisen.
Iframen är min bästa vän så den stannar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
Sedan behöver du enbart uppdatera menu.php i efterhand. Kod:
<?php include("menu.php"); ?> |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag läste notisen "Skaffa album-omslag till all din musik gratis." och noterar att det är en massa svengelska uttryck i texten som stör mig. Nu vet jag inte om det är något SEO-försök eller om du inte orkar tänka efter ordentligt, men jag stör mig på det när jag läser texten.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker att menuknapparna känns otydliga, man hittar inte så lätt och fokuserar mer på headern.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|