FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Vilka spel rekomenderas? Förutom guitarr hero, finns det något roligt att spela när man sitter och förfestar även för tjejer som inte är så insatta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Vi körde Amped 3 på en fest, inte nog med att det är ett väldigt beroende framkallande snowboardspel så innehåller spelet en hel del skön musik som man utan problem kan lyssna på bara för att.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
dansmatta? karaoke?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Gears Of War
Stranglehld Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Crackdown Dem jag har, väldigt bra spel jag kan rekomendera! Synd bara jag inte har tid att ägna åt dem som jag skulle vilja men kommer väl någon gång. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har köpt Scene it? (ett filmspel till 360 liknande Buzz till Playstation) och Dancing Stage Universe (dansmatta) i julklappar till hela familjen. Min förhoppning är att dessa spel är roliga familjespel som även fungerar till fester.
Om man bara letar efter bra spel till Xbox 360 kan jag rekommendera Gears of War, Halo 3, Mass Effect och bilspel om man gillar det. Tror dock inte tjejer gillar dessa något speciellt. Så Scene it? kanske fungerar? Har som sagt inte testat det ännu men det ska nog vara bra om man gillar filmer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Om man vill spela med tjejer så är PS2/PS3 (med Singstar, Buzz mfl spel) eller Wii (många olika roliga spel) att rekommendera. När det gäller Xbox 360 så verkar tjejer främst uppskatta spel från Xbox Live (pussel osv). Fast det är ju inte riktigt party.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Call of Duty 4, Halo 3, Orange Box, Mass Effect
|