FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Jag söker ett företag som erbjuder kortbetalning (VISA) via API där man direkt får reda på om transaktionen gick igenom eller inte. Har ni några exempel på sådana företag? Jag var inne och kollade Samport men deras sida har blivit väldigt jobbig ![]() Tack på förhand! Med vänliga hälsningar, Johan |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
DIBS har bra tjänster och är mycket trevliga!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
http://www.payer.se/payer/ kanske kan va nåt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Paypal är rätt rörigt för den som ska betala om de inte redan är medlem.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Paypal skapar rysningar hos mig varje gång, även om det är stort utomlands, men det är, som Jonny, påpekar, krångligt för slutanvändaren (om man inte redan är medlem, då är det snabbt och smidigt).
Samport jobbar väl bara med återförsäljare numera...?
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Worldpay fungerar bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har e-shoppen Paypal Pro så betalar kunden med kreditkort som men vilken annan payment processor som helst. Kunden stannar dessutom på din saljt under hela betalningsprocessen. Virtuell kreditkort processor är även inkluderat om man t.ex. vill ta en order över telefon. Paypal Pro funkar nog bara i US och UK än så länge. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror jag ska prova på antingen DIBS eller Payer -- tack samtliga för eran input.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag gillade inte Payer allts då de kräver att man skickar användaren vidare till deras servrar för betalning -- jag vill altså endast jobba mot deras servrar, inte skicka användaren vidare dit.
Mer förslag? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|