FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Lägger nu ut min verksamhet för budgivning. Då jag tyvärr inte längre har någon tid att driva det vidare och utveckla.
Tjänster som erbjuts på sidan: Just nu säljer vi så kallade Bouncers som är vår populäraste produkt. Men vi säljer även Counter-Strike spelserverar och även lite andra extra tjänster. Vi driftar allt från våra egna server burkar ( mer info om servers kommer längre ner ). Sidan är kodad i PHP & Mysql och är helt automatiserad från grunden och betalnings funktionerna är kopplade mot telefix. Du som Admin kan: Söka efter kunder Lägga till användare ( behövs ibland men är förövrigt automatiserat ) Inställningar på sidan ( Så som sätta spärrar för hur många kunder sidan vill ta imot och hur många som får ansluta mot Quakenet ) Nyheter ( Skriva nyheter ) Ändra och lägga till driftstörningar Logg ( Som loggar allt som händer, om någon försöker logga in som admin etc ) Borttagna användare ( Kunders konton som gått ut eller blivit avstängda ) Statistik ( Hur många kunder det finns i databasen, hur många som är anslutna mot quakenet osv ) Samt även en hel del andra funktioner. Du som kund kan: Ändra lösenord Förlänga ditt konto Lägga till fler bouncers ( om ditt konto till låter det ) Vi använder oss av mjukvaran psyBNC och har modifierat det för att det ska fungera fint. Servers: 1 U Dell – 1425 SC Processor: Xeon 2.8 GHz Minne: 1024 MB HDD: 80 GB HDD 1 U Dell – 1425 SC Processor: Xeon 3.0 GHz Minne: 1024 MB HDD: 80 GB 1U Dell – 860 Processor: Dual Core Xeon 2.13 GHz Minne: 2048 MB HDD: 160 GB SCSI Tower Processor: Intel Pentium 4 – 2.8 GHz Minne: 1024 MB HDD: 80 GB Tower Processor: Inte Celeron - 2.4 GHz Minne: 1500 MB HDD: 80 GB Detta är alltså en komplett verksamhet som har en stor kundkrets med flera partners och banners på olika sidor. Det krävs även en så kallad ”trust” för att kunna sälja bouncers på Quakenet denna ingår självklart också. Utgifter: Mellan 200 – 400 per server varje månad. URL: www.BounceIT.se Pris: Bud skickas via PM Har säkert glömt massor så det är bara att fråga på så svarar jag. Förbehåller mig rätten att inte sälja om jag inte är nöjd med buden. |
||
![]() |
![]() |
|
|