FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tänkte kolla om någon här på WN har en teori om vad som kan orsaka följande problem.
Jag sköter vår kundsupport och skickar utgående mail via min ISP som är Bredbandsbolaget. Den senaste månaden så har mail som skickas till @home.se inte kommit fram. Istället får jag följande leveranskvitto: Misslyckades; 4.4.7 (tidsgränsen för leveranstiden uppnåddes). Kunder som beställer får alltid en orderbekräftelse via e-post. Denna bekräftelse skickas direkt från vår server. Dessa mail kommer fram till @home.se. Någon som har en förklaring till varför mail skickade via BBB till Home inte längre några fram? Jag kan inte mycket om mail, men det här verkar i mina ögon väldigt märkligt. Edit: Hittade precis denna text http://www.home.se/support_drift.php. Men jag har svårt att tro att det kan finnas något samband, eftersom jag har haft följande problem i en dryg månad. |
|||
![]() |
![]() |
|
|