FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nu vet jag inte om detta kommer i rätt forum men jag skriver ändå.
![]() Jag undrar om det finns färdiga websidor som har forum som man kan få tag på, eller nån som kan hjälpa mig med ett sådant. För jag kan inte själv koda något sådant, och behöver verkligen en sådan websida. Har sett många sådana på nätet, liknande denna sida. Sidan ska bli en "klubb", där man ska kunna registrera sig, läsa/skicka nyheter med mera. Skulle vara tacksam ifall någon kan hjälpa mig! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tips: Om du tycker det här forumet verkar fungera bra - kolla längst ner på denna sida. Där finns en länk till http://www.invisionboard.com/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
En annan Forum mjukvara skulle vara IkonBoard, ett ganska bra gratis forum som funkar både via CGI eller Perl.
Enda jobbig amed det är att du måste ha ett webkonto med vissa moduler installerade.. Men om det behövs kan jag alltid tipsa om ett hosting företag som erbjuder ett hosting paket och Forum installation. //Glenn |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag själv använder YaBB och tycker att den är rysligt bra och enkel. Själva hemsidan har ett forum (nähä?) och en forum-avdelning är också på svenska där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Och så har vi phpBB som bland annat forumet.nu och forum.exet.nu använder.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|