FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har en sån där MiniMac med något trist OS som hetter MacOS X. Maskinen har ju bara 512 MB, vad för typ av minnen är en MiniMac bestyckad ? Det sitter en intel duro cuo... Tänkte stoppa in lite mer minne , så kanske man kan köra Windows Vist på den istället.
Vad sitter för det grafikkret i den här maskinen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Annars går du under "Äpplemenyn", väljer "om den här datorn", klickar på "mer info" så ser du mer än du behöver veta..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Citat:
Den där specen stämmer inte överens med min Mac Mini, den har bara 512 MB RAM och 60 GB HDD.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har du inte koll på vad du handlar så får du skylla dig själv :P Kanske ska läsa nästa gång =)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
klein: Jag kan ta över den mot fraktkostnad, så slipper du behålla skräpet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Citat:
Även om MiniMac har en del intressanta saker, såsom blåtand, trålöst nätverk sv och självaste datorn är ju underbar lättplacerad.. Fick en uppsättning microsoft blåtands tgb och mus av en kopia, då hans bluetand dongel pajade, den fungera utmärkt på minimacen. Men MacOS suger.. Känns som en dålig kopia av TOS 1.0 från 1985.....Singeltaskade OS.. Man kör något som hetter dashbord, dels visar den grader i F och sedan verka man inte kunna köra andra program samtidigt. Jag vill lägga dom där små sakerna på skrivbordet som man kan göra i vista. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kan givetvis ändra från farenheit till celsius (klicka på widgetens lilla i symbol) om du uppgraderar minnet till 2 gig kommer du märka rätt stor skillnad, kolla hur mycket datorn swappar nu (programmet aktivitetskontroll)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Det går utmärkt att göra allt det du klagar på... |