Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Server frågor

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-06-11, 22:58 #1
Hjalmars avatar
Hjalmar Hjalmar är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2003
Hjalmar Hjalmar är inte uppkopplad
Medlem
Hjalmars avatar

Reg.datum: Apr 2003
Hej!

Jag har fått lite trångt om utrymme och funderar på att hyra en server. Är väldigt lockad av managed.com som verkar ha bra priser. Men är jag läser mer om det så står det att man får installera alla program manuellt utom OS och kontrollpanel. Jag antar att detta betyder att jag också får stå för kostnader m.m. Det får mig naturligtvis att fundera på hur mycket allt kommer att kosta, samt om det finns andra bättre alternativ. Självklart också intressant om någon har testat managed.com...

Det jag skulle vilja ha fungerande på servern är framför allt MYSQL och ASP. Har tidigare bara dragit runt på billiga hotell och börjar tröttna på allt strul. Hjälp snälla!
Hjalmar är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-06-11, 23:27 #2
Marios avatar
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Mario Mario är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Marios avatar

Reg.datum: Aug 2003
Något jag verkligen kan rekommendera är att använda den slags registrering som finns på webhostingtalk.com där man skriver in vad man söker och så mailar webbhotell tillbaka erbjudanden som passar ens behov, sen kan man söka forumet och se hur bra/dåligt företaget är, vet tyvärr inget om managed.com men du hittar säkert något om du söker på webhostingtalk.com

lycka till
Mario är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017