FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har problem med notifieringen från WN. Problemen kommer och går, stundtals så kan det välla in mail från trådar jag är aktiv och helt plötsligt stannar allting av. Jag har kikat i spamfoldern flera gånger men det hamnar aldrig något där, mailströmmen återupptas närmast när jag besöker trådarna "manuellt" igen vilket för mig tyder på att mailen verkar komma bort på vägen till mig.
Är det någon fler som upplever detta? Jag använder gmail så det kan ju inte vara mailservern på min sida som är problemet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Du måste besöka tråden med jämna mellanrum för att du ska få nya mail om nya inlägg. Tanken är ju inte att du ska få 100 mail om du varit bortrest en tid och en tråd blivit väldigt långdragen. Istället får du ett mail. När du sedan besökt tråden så får du ett nytt mail om ett nytt inlägg kommer till.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Problemen inträffar inte med såna trådar utan notiferingar kan försvinna hur som helst, jag kan ha besökt tråden för fem minuter sedan utan att få en notifering. Sen då jag besöker den "manuellt" så får jag en notifering, sen försvinner de igen osv.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|