FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tänkte logga in och lämna skattedeklarationen och så får man detta:
Systemet är stängt. Öppettider: Alla dagar kl 07.00 - 24.00 Välkommen åter! Öppettider!? Otroligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Det är många statliga e-tjänster som stänger när ingen bevakar. Det är väl bara för att minska risken för intrång. PPM och liknande gör samma sak
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Ångrade mig. Man ska vakna först.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Inte bara myndigheter, utan flera av storbankerna har sina företagbgstjänstert avstängda nattetid. Anledningen är väl att man vill köra underhåll och annat under nätter när besöksantalet är minimalt.
Det känns ju förvisso omodernt, men det är ju inga pyttesmå lösningar vi talar om här...
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Snacka om att misslyckas med visionen "24-timmarsmyndigheten", 17-timmarsmyndigheten borde det heta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Mjo värdelöst, inte ens får man någon fungerande 24/7 tjänst för skattepengarna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mitt största problem vad att de hade stängt i lördags... sen är det kanske lite illa att jag som är anställd på Systemet inte hade koll på det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Handelsbanken hade samma sak tills för några år sedan, då "stängde" banken 00:00 och "öppnade" 06:00. Jag förvånas varje gång jag ser att det finns system som fungerar likadant fortfarande.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det gör väl Handelsbanken fortfarande? Åtminstone vissa nätteroch för just företagstjänster... Härom natten skulle jag betala och fick då just det beskedet.
![]() |
Svara |
|
|