FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag och 7 andra kompsar ska till Dreamhack Winter 2007 och tänkte nu att det börjar bli dags att skapa en tråd och se vilka andra från WN som ska ditt?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag skall dit som vanligt. Har ni tur är det jag som släpper in er. Jag är nämligen en utav de som slavar för Dreamhack.
Jag gör det för att det är kul, och är en bra merit. Dessutom kommer man in gratis, äter fint och träffar roligt folk. Det kanske finns intresse av en liten WN-träff på Dreamhack om det är en del som skall dit. (Jag vet nästan innan vilka som skall dit härifrån)
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag ska dit. Kommer även bo i en husbil under detta event!
Så himla skönt slippa sovrummen där 2000 andra sover och gör underliga ljud. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag ska dit som vanligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Känns som man är för gammal för det nu :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag flyttar antaligen hem till Sverige runt mitten på December men om jag inte minns helt fel så är Dreamhack Winter mellan 19-24:e eller nått sådant så, jag missar det tyvärr.
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Assembly -94 var det sista i den vägen jag bevistade, man börjar känna sig gammal som sagt..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jobbet ska dit. Förhoppningsvis får jag följa med som jag fick i somras.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Blir mitt andra besök på dreamhack, sommaren förra gången och det var VARMT, så testar vinter nu istället ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
när är man för gammal för Dreamhack?
|
||